niedziela, 29 grudnia 2013

10 najlepszych filmów 2013 roku


Dzisiaj podzielę się z Wami moim subiektywnym rankingiem (przygotowanym specjalnie dla Was) 10 najlepszych filmów 2013 roku. 

10.Powtórnie narodzony
Niesamowicie mnie wzruszył i poruszył. Wyciskacz łez. Całkowicie inny od Hollywodzkich produkcji. Więcej


9. Kapitan Phillips
Dobry film. Jak zawsze świetny Tom Hanks. Ale mam wrażenie, że czegoś w nim zabrakło. Więcej


8.Django
Kocham Tarrantino, a 'Django' jest dobre, ale jednak jakoś nie zachwyca. Porównując do 'Pulp Fiction' czy 'Bękartów wojny' wypada słabo.


7. Grawitacja
Pod względem technicznym mistrzostwo. Cudowne widoki. Niestety nic poza tym. Więcej 


6. Labirynt
Mocny dobry thriller. Trzyma w napięciu. Świętna obsada. Więcej 


5.Spring Breakers
Pozostawia po sobie mieszane uczucia. Zmusza do zastanowienia. Satyra na dzisiejszą młodzież, chociaż może też i rzeczywistość. Więcej 


4.Igrzyska śmierci:W pierścieniu ognia
Dopiero w tym roku odkryłam całą serię Igrzysk Śmierci, nadrobiłam zaległości i obejrzałam pierwszą część. Zrobiłam na mnie ogromne wrażenie. Ale dwójka jeszcze większe. Więcej  


3.Bejbi Blues
Pewnie jesteście zaskoczeni, że tak wysoko pojawił się ten film w moim rankingu, a właściwie, że się w ogóle pojawił. Dla mnie jednak to naprawdę dobrze pokazujący problem film- problem nastoletnich matek. Zdecydowanie inaczej spojrzałam na tą materię.


2.Les Miserables Nędznicy
Nie lubię musicali, ale ten obejrzałam z wielką przyjemnością. Mistrzowski musical, świetnie dobrani aktorzy. Pierwszy raz nie przeszkadzało mi, że oni śpiewają, a nie mówią.


1.Wyścig
Nie jest to najlepszy film, jaki zobaczyłam w życiu. Ale biorąc pod uwagę wszystkie premiery roku 2013 moim zdaniem ten zasługuje na miejsce pierwsze. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Naprawdę wciąga. Ciekawie przedstawiony.  Udowadnia, że filmy biograficzne mogą być dobrym kinem rozrywkowym. I co najważniejsze nie tylko dla fanów formuły 1.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz