sobota, 24 maja 2014

5 bohaterów serialowych z którymi umówiłabym się na randkę


Jakoś tak przyszedł mi do głowy pomysł na post o tej tematyce, zbierający różne ciekawe serialowe męskie postacie . Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Kolejność przypadkowa, a wybór jak zawsze subiektywny.
1. Hank Moody z 'Californication'

Nie jest to ideał, ale przecież ideały są nudne. Może i Hank to seksoholik, może i ma problem z narkotykami, może i Hank ma wiele numerków na koncie, ale Hank to zdecydowanie facet, który ma jaja. Zdecydowanie mnie urzeka fakt w jaki walczy o Karen, choć i bywa w tym nieporadny, a przy tym niesamowicie słodki. Oczywiście kibicuję temu związkowi. Myślicie, że doczekamy się happy endu? Finał już niedługo.
2.Tyrion Lannister z 'Gry o tron'

Kto choć raz widział Tyriona z pewnością wie, że nie można powiedzieć o nim, że jest przystojniakiem. Ale z całą pewnością to moja ulubiona postać z tego serialu. Jedyny Lannister, którego da się lubić. Co mnie w nim urzeka, chyba najbardziej fakt, że właśnie pozostaje jedyną 'ludzką' osobą w swojej zdecydowanie zdeprawowanej rodzinie.
3.Francis Underwood z 'House of Cards'

Francis zrobił na mnie wrażenie już w pierwszym odcinku. Przed niczym się nie zawaha, wie czego chce, po trupach do celu? Moralność zdaje się nie mieć dla niego żadnej wagi. Inteligentny, błyskotliwy z charyzmą. No i gra go Kevin Spacey do którego mam słabość po 'American Beauty'. Nie było by też problemu z wyborem miejsca na randkę, pewnie skończyłoby się na żeberkach.
4.Dexter Morgan z 'Dextera'

Podwójne życie. Zło w imię dobra. Mroczny sekret. Czy przeciętny policjant może mieć ekscytujące i zupełnie inne życie 'po godzinach'?  Niechaj Dexter pozostanie tym najbardziej tajemniczym w naszym zestawieniu.


5. Sherlock Holmes z 'Sherlocka'

Spotkanie z Sherlockiem wydaje mi się być zarówno fascynującym, jak i przeraźliwym. Socjopata, który z paska od zegarka lub tego od spodni wyczyta wszystkiego twoje problemy i grzeszki. Niesamowicie inteligentny i ten przenikliwy wzrok. 
A Wy macie jakieś swoje typy? Oczywiście nie muszą być koniecznie z tej listy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz