niedziela, 1 czerwca 2014

7 kreskówek mojego dzieciństwa


Sesja mnie przytłoczyła i cały czas przytłacza. Chciałbym tak wiele rzeczy obejrzeć lub przeczytać, ale na razie nic z tego. Ja z przyjemnością wszystko nadrobię później. A i na books and movies te zaległości zostaną odnotowane. Oczekujcie. Dzisiaj jednak z okazji nadchodzącego dnia dziecka ( w tym również moich urodzin, swoją drogą trochę śmiesznie starzeć się w taki dzień) chciałabym zabrać Was do krainy mojego dzieciństwa, a i może waszego. Już raz to robiłam postem '7 książek mojego dzieciństwa'
Jak pewnie się domyślacie z kreskówek wyrosłam już dawno i tak na prawdę mam z nimi obecnie styczność bardzo rzadko. Wiem natomiast, że te z mojego dzieciństwa już raczej nie lecą w TV. Piszę raczej, bo okazjonalnie można na coś natrafić, ale jakoś dzieciaki mają już swoje nowe ulubione. Chyba już tak jest, że każde pokolenie ma swoje własne bajki. Oto moje.


1.'Odlotowe agentki'
To mój numer jeden. Zdecydowanie  ulubiona kreskówka. Oglądałam wszystkie odcinki. Baa bawiłam się z przyjaciółmi w 'Odlotowe agentki'. Byłam i Sam i Clover. I tak miałyśmy swojego Jerrego, tylko puderniczek nam brakowało...Ponoć lecą jeszcze na Nickoledonie.


2. 'Świat według Ludwiczka'
Ludwiczka nie dało się nie lubić, bo to wyjątkowo pocieszny chłopiec był. Jego tata i te opowieści. I te poczucie humoru i cięte riposty. Powiem Wam, że nie dawno spotkałam chłopaka, który wygląda identycznie jak Ludwiczek. Nieprawdopodobne, a jednak.

3.'Ach ten Andy'
Andiego kawały zdecydowanie bawiły mnie.  I jakoś mimo, że był 'rysowany' podobał mi się  ten Andy.  Sama piosenka tytułowa zdradza, jaki jest nasz Andy- 'Jestem Andy, numerant, jakich mało. Wielki artysta w robieniu kawałów. Jeden mały dowcip i draka - "O, Rany!" I całe miasto krzyczy - "Ach, ten Andy!" Jestem mistrzem w robieniu dowcipów! Wszyscy krzyczą tak: "Ach ten Andy, a, a, ach ten Andy!" W kawałach nie przebieram, bom artysta, numerant! Ach ten Andy, a, a, ach ten Andy!.


4.'Dzieciaki z klasy 402'
Każdy z na chodził do szkoły. Każdy z nas wie, że w szkole potrafi wydarzyć się wiele ciekawych i śmiesznych historii i własnie na tym bazują 'Dzieciaki z klasy 402' . Zbiór zdecydowanie przekrojowej grupy uczniów, który bawi do łez, jak samo życie.

5.'Inspektor Gadżet'
Do tej pory melodyjka z czołówki tej kreskówki w głowie mi brzęczy. Taaataa Inspektor Gadżet tatatat uhuuhh. Posłuchajcie tutaj. No i ten tekst na koniec każdego odcinka ' Następnym razem Cię dopadnę Gadżet'.
  
6.'Aparatka'
Każda nastolatka ma jakieś kompleksy. Za dużo kilogramów, trądzik, okulary, za małe piersi, długo można by wymieniać. Z 'Aparatką' wszystko było prostsze, bo ona też nie była idealna.

7.'Jakub, Jakub'
Przygody chłopca, który dorasta w wieloosobowej rodzinie, aby zostać zauważony ciągle powtarza i stąd jego przezwisko Jakub Jakub. Pozytywna propozycja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz