sobota, 3 stycznia 2015

Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym



Jak już nie jednokrotnie Wam o tym pisałam nie jestem fanką wszelkich poradników i im podobnych, ale nie byłam w stanie się oprzeć książce Reginy Brett. Piękna okładka i intrygujący tytuł.  Ponieważ Nowy Rok sprzyja wszelkim zmianom, postanowiłam dzisiaj zaprezentować Wam lekturę, która może dodatkowo się do tego przyczynić.

Nie mogę zaprzeczyć , że 'Jesteś cudem' stanowi  ogromną dawkę motywacji. 50 lekcji to 50 felietonów, które zostały stworzone na podstawie prawdziwych historii różnych ludzi. Regina Brett nie namawia nas do wielkich ewolucji, raczej proponuje dokonywanie zmian małymi kroczkami. Co podejrzewam, że wielu przekona, gdyż nie zachęca nas do  czegoś niemożliwego, a do realnych zmian, które są możliwe do wykonania. Nie jest to jednak książka bez wad. Mnie przeszkadzał amerykański styl tej książki, co prawda autorka pochodzi z USA i nie można mieć do niej pretensji, że pisze, tak jak pisze, jednak po prostu mam poczucie, że mentalność Polaków różni się od tej amerykańskiej. Nie przeszkodziło mi to jednak wypisać i kilka ciekawych myśli, a oto one:'Daj z siebie wszystko i nie zadręczaj się. Może jest za wcześnie na ocenę','Wszyscy robimy to samo. Różnica polega na tym, jak to robimy','Nie traktuj ludzi tak jak sam chcesz być traktowany, tylko tak, jak oni chcą być traktowani'.

'Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym' naprawdę godne jest uwagi. Jeśli macie, jakieś postanowienia noworoczne, a nie wiecie, jak wziąć się za ich spełnianie, to z pewnością ta lektura Wam w tym pomorze. 

2 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystkie 3 tej autorki: "Bóg nigdy nie mruga", "Jesteś cudem" i "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" - bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się do nich przymierzam, a szczególnie mam chrapkę na najnowszą 'Bóg zawsze znajdzie Ci pracę'. Masz jakiegoś faworyta spośród tej trójki?

    OdpowiedzUsuń